E-commerce & Retail

Monetyzacja danych w branży retail

Business case

Lider w obszarze wsparcia zaopatrzenia sieci spożywczych i detalistów, postawił na rozwój nowego modelu biznesowego – monetyzację danych

Dzięki kilku iteracjom warsztatów strategicznych zespół TIDK opracował projekt wydajnej architektury analitycznej, który balansuje długofalowy rozwój biznesowy i ROI. Koncepcja wykorzystania analityki danych stała się kluczowym elementem nowego podejścia do współpracy z klientami i kontrahentami, a także zwiększyła potencjał rozwoju biznesu.

Rozwiązanie:

  • Platforma adresuje nowe potrzeby wynikające ze strategii data-driven,
  • Raporty dopasowane do potrzeb klientów biznesowych,
  • Automatyzacja procesów raportowych. 

Efekt:

  • Oferta dla klientów wzbogacona o profesjonalne narzędzie analityczne,
  • Szybsze i łatwiejsze podejmowanie decyzji.

Business Case

Pobierz opis

Podcast

PODCAST Łukasza Grali

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Uzupełnij dane poniżej, skontaktujemy się z Tobą najbszybciej, jak to możliwe.


Partnerstwa

tidk logo

Bałtycka 6
61-013 Poznań