E-commerce & Retail

Transformacja analityczna

Business case

Największą w Polsce sieć franczyzową sklepów spożywczych skłoniła potrzeba zdigitalizowania obszaru raportowania, by móc dostarczyć jak największą wartość swoim franczyzobiorcom.

Pierwszym krokiem współpracy był audyt i pogłębiona analiza potrzeb biznesowych, analitycznych i raportowych, których wynik stał się podstawą do projektu architektury oraz strategii implementacji nowej koncepcji wykorzystania potencjału danych w organizacji. Kolejnym ważnym etapem była implementacja najlepszych praktyk pracy w chmurze w ramach automatyzacji procesu tworzenia raportów oraz wypracowanych założeń data managementu. Współpraca z TIDK wsparła trudny proces budowania nowego produktu – dashboardów dopasowanych do potrzeb franczyzobiorców. 

Rozwiązanie:

  • Audyt i analiza potrzeb biznesowych, analitycznych oraz raportowych,
  • Wypracowanie oraz wdrożenie Data Governance zgodnego z Cloud Adoption Framework,
  • Projekt architektury dopasowanej do charakterystyki biznesu,
  • Automatyzacja procesów raportowych.

Efekt:

  • Jedna wersja prawdy,
  • Szybsze i łatwiejsze podejmowanie decyzji,
  • Bieżące monitorowanie.

Business Case

Pobierz opis

Podcast

PODCAST Łukasza Grali

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Uzupełnij dane poniżej, skontaktujemy się z Tobą najbszybciej, jak to możliwe.


Partnerstwa

tidk logo

Bałtycka 6
61-013 Poznań